Naar de oorsprong van de Maas

De laatste voorbereidingen

De juiste vertrekdatum is vastgesteld op 23 mei, direct nadat we het stemlokaal hebben verlaten. De bedoeling is wel dat we de maasroute oppakken in Maastricht De fietsen hebben nog een inspectie beurt bij rijwielhuis van Overveld gekregen en verkeren in topconditie . Jan heeft vanwege het slechte weer wat minder kilometers kunnen maken, maar volgens hem heeft het omspitten van zijn groentetuin ook een gunstige invloed op zijn conditie. Ik ( Jos) heb het voordeel van een soort hoogte stage gehad in de Ardèche. Volgens Jan ben ik zo goed getraind dat hij een stuk touw meeneemt om hem de bergjes over te trekken.

Onze dagelijkse reisblog wordt dit jaar voorzien van een link naar Strava, waardoor onze afgelegde route is te volgen. Met name voor onze wegcoach uit Beieren zal dit een hele opluchting zijn. We houden jullie op de hoogte

Leo Ros

Prettige reis, succes en kom heel huids terug

Erna en Jack

Een gezellige reis, veel succes en wees voorzichtig.

Fred en Judith

Hallo mannen. Veel plezier. We kijken uit naar het dagelijks verslag van de tocht ?

Hans & Els

Heel veel succes en plezier!! We kijken uit naar de verslagen

Wijm en Piet

Beste luitjes, een heel fijne fietstocht met mooi weer en weinig tegenwind. We houden jullie in de gaten.

John

Goede reis en veel plezier, wind in de rug en in de banden en vergeet de zalf tegen zadelpijn niet.

Clemens

Genieten van een mooie reis en gezond weer thuis.??

Hans Walters

Belle balade à vélo et beau temps souhaité par Henri et Giselle

Jeroen v h

Jan en Jos, heel veel plezier en een fantastische tocht voor jullie ??.. veilige kilometers met mooie ervaringen..

Theo

Goede reis en veel plezier. Ik kijk weer uit naar jullie reisverslag en de foto's

Jo Rijnvos

Succes MANNEN!!!!!!