Naar de oorsprong van de Maas

Dag-1

Dag -1 

We bereiden ons langzaam voor.  Laatste week van mei wordt het vertrek gepland. De voorbereiding bestaat vooral uit het opbouwen van de fietsconditie en het bepalen van de route.  Internet is een bron van informatie.  Routes langs Maas, Moezel en Rijn zijn volop beschikbaar voor onze gps-en.  Je zou bijna vergeten dat er nog kaarten zijn. De globale route staat onder foto’s

Jan en ik hebben samen de nodige kilometers getraind.  Jan  is n echte Zeeland liefhebber, waardoor we intussen redelijk windbestendig zijn geworden. Omdat we de thuisblijvers willen laten meegenieten moet de reisblog ook wat aandacht krijgen.  Deze taak heb ik op me genomen.  Dat legt de nodige druk op me als Jan straks stevig aan het bier zit,ben ik bezig om teksten te verzinnen en foto’s te selecteren.  Zo is de rolverdeling  

Reacties

Reacties

Els

Uit ervaring kan ik zeggen dat dit een prachtige tocht is.
Zet hem op! En Jan, Jos spreekt ruim voldoende Frans!!

Hans Walters

Mooie tocht zo te zien, maar ik zou Duitsland dit keer links of rechts laten liggen, het is maar hoe je het bekijkt.
Succes met de voorbereiding mijne heren !

groet uit Beieren.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!